معاون استاندار يزد:ادارات درهزينه كردن اعتبار عمراني، برنامه‌ريزي كنند


معاون امور عمراني استاندار يزد از مديران دستگاههاي دولتي اين استان خواست براي دريافت و هزينه كردن اعتبارات عمراني، برنامه‌ريزي مناسب داشته باشند.

به گزارش روز يكشنبه استانداري يزد، علي رضا نبوي زاده افزود: تخصيص اعتبارات عمراني در اين استان در سال جاري در مقايسه با پارسال در يك شرايط استثنايي است.

او مجموع اعتبارات مصوب شده امسال اين استان را يك هزار و ‪ ۹۰‬ميليارد ريال ذكر كرد و افزود: ‪ ۹۱۰‬ميليارد ريال از اين مبلغ، تخصيص داده شده كه دستگاههاي اجرايي مي‌توانند به‌خزانه معين اين استان مراجعه و آن را دريافت كنند.

او با بيان اينكه ميزان اعتبار تخصيص داه شده، ‪ ۸۰‬درصد مجموع اعتبارات اين بخش است پيش بيني كرد اين رقم تا پايان سال به ‪ ۹۵‬تا صد در صد برسد.

نبوي زاده اظهار داشت: تاكنون ‪ ۶۴۰‬ميليارد ريال از اعتبارات تخصيص داده شده توسط خزانه، پرداخت شده است.

وي با اشاره به اينكه دولت بر اساس نياز هر منطقه،اعتبارات را منظور مي‌كند اضافه كرد: امسال بالغ بر يك هزار و ‪ ۸۷۷‬پروژه در قالب ‪ ۴۲۰‬طرح در اين استان، تعريف شده كه بين ‪ ۵۰‬دستگاه اجرايي تقسيم و براي اجرا تامين اعتبار شده است.

به گفته او ‪ ۲۶۱‬پروژه از اين تعداد در زمره پروژه‌هاي جديد محسوب مي‌شود.

معاون امور عمراني استاندار يزد اظهار اميدواري كرد با شرايط مناسبي كه اين استان از نظر اعتبارات و تخصيص‌ها دارد بخش عمده‌اي از پروژه‌هاي نيمه تمام،تكميل شده‌وپروژه‌هايي كه به تازگي شروع شده نيز با روندي مناسب ادامه پيدا كند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا